KLANTENSERVICE

Kunnen wij ergens mee helpen?

Klantenservice

Onze klantenservice is bereikbaar via klantenservice@huisdieren.nl of het onderstaande contactformulier. We doen ons uiterste best uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

De klantenservice is bereikbaar binnen kantooruren. Daarbuiten en in het weekend kan een reactie iets langer op zich laten wachten.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@huisdieren.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Meestgestelde
vragen

BETALEN, BEZORGING & RETOUR

NEEM CONTACT MET ONS OP, WE HELPEN JE GRaag